outfits pastels

Pastel headphones

20:50Martiarti

I'm wearing: gifted headphones,pastel shirt and blazer, leggins from sh.
Pastelowe słuchawki dostałam w prezencie od mojego chłopaka na Boże Narodzenie. Od dawna chciałam mieć taki piękny i praktyczny dodatek. Uwielbiam muzykę i modę, a te słuchawki połączyły moje obie pasje:) Dzisiejszy strój skomponowałam w 3 kolorach.Dwa z nich to pastele:)  A Wy stawiacie na ładne i praktyczne dodatki? Czekam na odpowiedzi w komentarzach:)
blazer-vintage
shirt-sh
leggins-sh
sandals-@
headphones-gift
sunglasses-gift

You Might Also Like

22 komentarzy

  1. Cudownie wyglądasz! Love it ;*

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz ;) szczególnie podobają mi się Twoje butki

    http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/ zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajjj jakie piękn kolory! Wspaniale.
    Jeśli masz ochotę to zapraszam na rozdanie Romwe.

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie, zakochałam się w tych słuchawkach, są przesłodkie : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz! Świetna koszula i cudne słuchawki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie, piękne włosy, super słuchawki, i świetne buty <3!

    OdpowiedzUsuń
  7. marynarka jest super! pieknie wygladasz i swietna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  8. The headphones are such a cute accessory!
    I love the bright pastel colors in your outfit.
    Cool post hope you can follow back!

    OdpowiedzUsuń
  9. super buty :)) słuchawki też jak najbardziej na tak, fajnie mieć chłopaka który wie czego ci potrzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne słuchawki !
    Koszula i marynarka - SUPER. :) Bardzo ładnie wyglądasz... Jak zwykle zresztą. ;))

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne sluchawki, cala stylizacja jak najbardziej w moim guscie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne sluchawki!Cala stylizacja jak najbardziej w moim guscie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw jest genialny, pastele wręcz uwielbiam, a te słuchawki powalają mnie na kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna kombinacja kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Very pretty , I really love this outfit! :)
    Minnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz w tych okularach, świetne buty:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment;)
***
Jeśli jesteś anonimem-proszę,podpisz się imiennie;)

Popular Posts

Contact